مجله همه چیز

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ دوشنبه 23 آبان 1401 توسط همه چیز

یکی از مهمترین مزیت های جی پی اس خودرو این است که بدون هیچگونه مزاحمتی پیامهای هشدار را مستقیما به شماره ذخیره شده در پیشفرض ارسال میکند. ردیاب های فندکی یکی از جدیدترین و بروزترین ردیاب های خودرو هستند که ظاهری شبیه به یک فندک شارژی دارند و همین موضوع باعث می شود تا خیلی به چشم نیایند و به عنوان ردیاب ماشین مخفی بمانند.این دستگاه ها قابلیت شنود و امکان ارسال پیام های اضطراری را دارد.این ردیاب بدون سیم کشی و به صورت کاملا حرفه طراحی شده است و وزن بسیار کمی هم دارد.این دستگاه دو سر USB دارد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار ردیابی و ذخیره کردن اطلاعات شما گوشی شما را نیز شارژ کند.از این دستگاه ردیاب می توان در خودرو های آمبولانس ،آتش نشانی و خودرو های حمل پول استفاده کرد. ردیابهای باتری خور به جای سیم مجهز به باتری هستند، بنابراین می توان آنها را جابجا کرد.

تمام مدل های ردیاب خودرو ایران اسمارت قابلیت پشتیبانی از رله قطع برق را دارند ولی به چند نکته برای نصب باید توجه نمایید که نصب رله در خودروهای مدل بالا پیشنهاد نمیشود مگر به درخواست مشتری و همچنین در برخی موارد مشاهده شده که خودروهای دارای گارانتی برای دریافت خدمات بدلیل تغییرات سیم کشی داخل خودرو دچار مشکل شده اند. بنابراین شما میتوانید با نصب اپلیکیشن متصل به ردیاب بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود, موقعیت هر لحظه وسیله نقلیه خود را مشاهده کنید. دلیل اصلی این امر این است که وقتی کاربر از وسیله نقلیه خود دور است، نمی توان از دزدگیر استفاده کرد. از آنجایی که دزدگیرهای خودرو نحوه نصب و مکان یکسانی در اتومبیل دارند، سارقین به راحتی میتوانند سیمکشیهای خودرو را غیرفعال کنند. نصب ردیاب خودرو در جاهای مخفی ماشین انجام می شود و به وسیله برق باتری تغذیه می شود. به کمک این دستگاه شما می توانید از محل و مکان خودروی خود آگاه شوید.ردیاب ماشین شباهت بسیاری به جی پی اس ماشین دارد اما کاربرد بیشتری نسبت به جی پی اس دارد. همچنین زمانی که تنها موقعیت منطقه مهم است می توان با کمک این سیستم، جی پی اس را خاموش کرده و زمان شارژدهی باتری را افزایش دهیم.

این تنضیمات از طریق اس ام اس و نرم افزار ردیابی قابل تغییر هستند. البته جدا از امکانات امنیتی ردیابهای خودرو، امکانات دیگری نیز در اختیار صاحب آن قرار میگیرد. برخی از انواع ردیاب خودرو به منظور اتصال به رابط (OBD II) که دقیقا زیر پای راننده قرار دارد طراحی شده اند. ردیاب خودرو انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها امکانات خاص خود را به شما ارائه میدهند. هر دوی آنها مدلهای مختلفی داشته و در حال حاضر پرفروشترین ابزار امنیتی خودرو در بازار هستند. با این حال، در ردیابهای پیشرفتهتر میتوان دریافت که خودرو کجاست و با چه سرعتی در حال حرکت است. لازم به ذکر است که این ردیاب از نقشه های گوگل مپ برای ردیابی مسیرها استفاده می کند که با استفاده از آن به آخرین و بروزترین نقشه های موجود دسترسی دارد و یکی دیگر از قابلیت های این ردیاب ، Real time update است که در زمان حال بدون هر گونه مشکلی می تواند موقعیت اتومبیل را به شما ارسال کند و از این طریق شما بدون هر گونه مشکلی می توانید حتی به موقعیت های قبلی دسترسی پیدا کنید.

البته لازم به ذکر است که تمام ردیابها منبع تغذیه داخلی دارند اما باتری داخلی ردیاب سیمی عمر کوتاهی دارد به همین دلیل باید به یک منبع تغذیه خارجی متصل گردد. البته که سارقی که صندوق عقب را باز کند، بعید است در برابر قفل زاپاس هم سرافکنده شود. این مسئله بدین معنا است که با وجود دزدگیر هم همچنان نمیتوان به صورت کامل از به سرقت رفتن خودرو جلوگیری کرد. از آنجا که دزدگیرهای خودرو معمولا باعث ایجاد آلودگی صوتی برای سایرین میشود، اکثرا آن را در حالت بی صدا قرار میدهند اما ایجاد حالت سکوت برای دزدگیرها احتمال سرقت خودرو را افزایش میدهد. هرچند این نوع از ردیاب خودرو معمولا ارزانترین ردیاب خودرو نیست، اما امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد کاملا ارزش اندکی هزینه بیشتر را دارد. حتی ارزانترین ردیاب خودرو نیز امکانات میتواند کمکی بزرگ برای یافتن خودروی به سرقت رفته باشد. ارزانترین ردیاب خودرو با کمترین میزان امکانات هم میتواند خیال شما را از بابت یک چیز راحت کند: میدانید خودروی شما کجاست. نصب جی پی اس خودرو بسیار سریعتر و راحتتر از نصب دزدگیر است.

منبع:

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/


.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]