مجله همه چیز

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 توسط همه چیز
تجهیزات جانبی کارواش بخار از جمله فرچه، اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد نه تنها باعث آسیب به اتومبیل می شود بلکه پس از مدت کوتاهه دیگر از کارایی مناسب برخوردار نیست و نیاز به تعویض خواهند داشت. بر خلاف مه پاش گلخانه برای سرمایش گلخانه که اندازه قطرات به عنوان مهم ترین فاکتور شناخته نمی شود ، در مرغداری اگر قطره آب با کف برخورد کند تاثیر پایینی خواهد داشت. مه پاش برای خنک کردن و مرطوبب کردن هوا در فضای سبز ، ویلا ، باغ ، آلاچیق ، رستوران. اهمیت استفاده در گلخانه بسیار زیاد است زیرا خشکی هوا موجب بروز بیماری ها و آفات مختلف می کند. شکی نیست که حضور آلاینده و کثیفی های مختلف در یک محیط نه تنها کاهش راندمان کاری کارکنان و عملکرد تجهیزات و دستگاه ها را به دنبال دارد بلکه موجب پایین آمدن کیفیت و جلوه های بصری نیز می گردد.

در رابطه با انواع کارواش صنعتی بر اساس نوع کاربرد باید گفت که انتخاب نادرست یک دستگاه برای استفاده از محیط مورد نظر نه تنها ممکن است عملیات مربوط به نظافت و حذف آلودگی ها را سخت تر کند بلکه احتمال آسیب رساندن به محیط و یا حتی تجهیزات و قطعات را هم تا حد بالایی افزایش می دهد. شتسشوی کارگاه های صنعتی . دوام و کارایی زیاد، ای آبپاش را به یکی از مهم ترین و محبوب ترین آب پاش های فضای سبز تبدیل کرده است. لنس قسمت واسط بین شلنگ و نازل است آب با عبور از لنس وارد نازل میشود و با فشار اهرم نازل آب به سطح پاشیده میشود. آب از نازل با سرعت و توان بالا روی سطوح پاشیده میشود که منجر به شستشوی سطوح شهری میشود. نکته ارزشمند دیگر امکان استفاده از این دستگاه نظافت صنعتی به منظور شستشوی صندلی ماشین سنگین و سواری است.

نازل های دستگاه کارواش صنعتی به شکل های نقطه ای، کاردکی و دوار موجود می باشند. مهم ترین عامل در تعیین نحوه خروج آب از دستگاه نازل می باشد. دستگاه کارواش صنعتی فشار قوی آب گرم در انواع آب گرم و آب سرد طراحی و ساخته می شود. دستگاه مهپاش و رطوبت ساز سالن های مرغداری با قدرت 24000 یکی از محصولات تولیدی گروه صنعتی eig میباشد. برای پوشش دادن نیازهای متفاوت در انواع مختلفی تولید می شوند و قابلیت اتصال به تعداد بیشتری از شیربرقی را، با توجه به تعداد مناطق آبیاری (ایستگاه های آبیاری)، دارند. در بعضی از مدلها قابلیت تنظیم فشار از روی دسته وسیله وجود دارد. هرچند از انواع آن ها همان گونه که از نامش هم بر می آید به منظور عملیات های متنوع صنعتی همچون لایه بری، لکه بری، رنگ زدایی و تخریب کثیفی و آلاینده های گوناگون در اماکن صنعتی استفاده می شود، اما در حالت کلی تمامی متریال های این دستگاه به گونه ای طراحی شده که با برخورداری از قابلیت پاشش پر فشار آب، برای محیط های خانگی و نیمه صنعتی نیز به کار برده می شود. به طور معمول کیفیت و مرغوبیت جنس تمامی متریال های به کار گرفته در ساخت و تولید واتر جت یا دستگاه فشار قوی آب به گونه ای است که هیچ یک از آن ها در برابر فشار آب و آلودگی ها آسیب نبیند.

کارواشها برای پاشش آب نیاز به پمپ دارند. 30 متر باشد آبپاشی انتخاب شود که شعاع پاشش آن تا 15 متر باشد. از این رو از آن در مکان های کوچک تر و برای فعالیت های نظافت میز و صندلی ها، دیوارها و درب های اماکن و نیز شست و شوی خودروها استفاده می شود. این نوع آبپاش به دلیل تولید در تیراژ بالا معمولا برای پروژه های بزرگ در دنیا استفاده می شود و برای آبیاری فضاهای سبز خانگی و کوچک در آمریکا خیلی مورد استفاده قرارنمیگیرد. معمولاً این دستگاه ها در ابعاد کوچک تری طراحی و ساخته می شوند. به طور عمده دستگاه های کارواش صنعتی که از فشار بالاتری برخوردار هستند در ظاهر و اندازه بزرگ ترین طراحی و تولید می شوند. کارواش ها مراکزی برای شستشوی خودرو هستند و بصورت دستی یا اتوماتیک طراحی می شود. با توجه به کاربرد دستگاه شوینده پرقشار صنعتی و نیاز نظافتی، می توان بهترین نوع دستگاه کارواش صنعتی را برای شستشوی سطوح مدنظر انتخاب نمود. در این مقاله درباره کارواش صنعتی، پمپ کارواش صنعتی بیشتر اطلاعات کسب خواهیم کرد. کاربری این دستگاه بیشتر برای کارخانهها، صنایع تبدیلی و شستشوی ماشینآلات بزرگ صنعتی است.جرمبری بدنه ماشینآلات صنعتی، تخریب بتن و پاکسازی بدنه قطارها و ماشینهای بزرگ از جمله موارد استفاده از کارواش صنعتی با فشار بالا است.


.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]