مجله همه چیز

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ شنبه 30 مهر 1401 توسط همه چیز

بهترین رژیم غذایی دنیا
هشدار! روش کاهش وزن را امتحان نکنید و این گزارش رایگان را بخوانید:
خب تو هم برو جلوی آینه و چاق میبینی، وقتی میخوای بری مهمونی میبینی که دیگه لباسای کهنه شکلت نیست، حتی اگه بخوای لباس نو بخری، میبینی که لباسای انتخاب کرده اید شکل شما یا چیزی نیست سوال "آقا آیا شما لباس در اندازه من دارید؟" شما خسته هستید، پس از امروز زمان شروع کار و انجام تمرینات منظم است. البته برای کاهش وزن رعایت یک رژیم غذایی مهم است و اگر رژیم را رعایت نکنید، سرعت کار شما کمتر می شود، زیرا من شخصاً دیده ام که افرادی که اصلاً رژیم غذایی خود را رعایت نمی کنند، حتی کمتر از آن تغییر می کنند. دوستانشون که تمرینات عمومی انجام میدن .
سرفصل های اصلی این صفحه
نقش صبحانه در تغذیه
چطور وزن را کم کنیم؟ همانطور که می دانید صبحانه ای با پروتئین زیاد انتخاب کنید، صبحانه مهم ترین قسمت رژیم غذایی است و اگر صبحانه شما سرشار از پروتئین باشد، در طول روز کمتر می خورید، پس طبیعی است. کالری در بدن شما کمتر است و بهتر است بین ۷ تا ۹ صبحانه بخورید و فکر حذف صبحانه را از خود دور کنید زیرا برای انجام فعالیت های روزانه به مقدار مشخصی کالری نیاز دارید. این را بدانید که مصرف از نظر کالری بد نیست و یکی از دلایل اصلی نفخ افراد، نخوردن صبحانه سالم است. صبحانه شما باید شامل سیب، تخم مرغ آب پز، سیب زمینی شیرین، کلم بروکلی، شیر و ویتامین C باشد و از نوشیدنی های ناسالم و شیرین که ظاهر خوبی دارند و ارزش غذایی ندارند، خودداری کنید. نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا به مدت سه ماه کاهش وزن شما را تا 44 درصد افزایش می دهد. ایرانیان چای دوست ما در اینجا دست یاری می دهند، نوشیدن چای یا قهوه در طول روز به دلیل کافئین می تواند سوخت و ساز بدن شما را بین 3 تا 11 درصد افزایش دهد و اگر مشکل معده دارید، فیبر محلول بخورید. فیبر گیاهی چربی شکم را کاهش می دهد.
همچنین بخوانید: درمان های خانگی ساده برای تناسب اندام
بایدها و نبایدها هنگام خوردن غذاهای خاص
کاهو، کرفس (آب کرفس بخارپز یا کرفس)، کلم، سیب آب پز، گوجه فرنگی، خیار، اسفناج و ... را بیشتر مصرف کنید و قند و غذاهای چرب نخورید، زیرا اگر در رژیم غذایی خود از کاهو و کرفس استفاده کنید، دچار خواهید شد. اشتهای کاذب شما وزن کم خواهید کرد و دیگر چیزی نخواهید دید. خوردن سیب پخته با درمان یبوست به کاهش وزن کمک می کند. کلم برای چربی سوزی معده نیز مفید است، همچنین سعی کنید در طول روز از گوجه فرنگی خام استفاده کنید که علاوه بر چربی سوزی می تواند کم خونی شما را برطرف کند و همه می دانید که با شروع، دیگر نگران مصرف آن نباشید. شکر زیاد، غذای چرب، نان خامه ای، کیک و سس مایونز. جالب است بدانید که کارشناسان سس مایونز را سم کبد نامیده اند. با دانستن این نکات لازم است این آیه را به شما بگوییم: «می آیی عفو می کنی، می روی تا عذاب کنی» با خوردن غذای مضری که می خورند و حس لذتی که در تو ایجاد می کنند، تو فقط دنبال خودت می روی.
شکر و نشاسته کمتر بخورید
سریع ترین راه برای کاهش وزن چیست؟ اگر می خواهید سرعت کاهش وزن خود را افزایش دهید، مصرف شکر و نشاسته را کاهش دهید. شما باید غذاهایی مانند برنج، نان، ماکارونی، سیب زمینی را کاهش دهید زیرا محتوای نشاسته بالایی دارند. قند و شکر را کاهش دهید، قند علاوه بر تاثیری که روی وزن شما دارد، بر عملکرد کلیه ها اثر می گذارد، باعث سنگ مثانه می شود، مصرف آن با شیر به این معنی است که کلسیم موجود در شیر جذب بدن می شود و همچنین کاهش مصرف کربوهیدرات باعث کاهش سطح انسولین می شود. و این باعث می شود کلیه ها سدیم و آب اضافی را از بدن شما خارج کنند، بنابراین این عمل به طور خودکار نفخ و آب اضافی را از بدن خارج می کند، آب را خارج می کند و شما حدود 5 پوند وزن کم می کنید. یا حتی بیشتر از آن، مصرف کربوهیدرات های نامناسب را کاهش دهید تا کالری کمتری دریافت کنید و در عوض از کربوهیدرات های مناسب و طبیعی برای دریافت انرژی مورد نیاز برای ورزش و فعالیت های روزانه استفاده کنید. گرسنگی نکش مراقب باشید هیچ یک از این موارد را از رژیم غذایی خود حذف نکنید، فقط میزان مصرف آن ها را کاهش دهید و اگر به باشگاه می روید، علاوه بر گرم کردن معمولی، وزنه، دراز و نشست و ... را انجام دهید. به توصیه های مربی خود گوش دهید و احتمالاً. شما به صورت گروهی تمرین می کنید، تسلیم نشوید.
عوارض مصرف خودسرانه داروهای غذایی
99 درصد از اشتباهات کاهش وزن چیست؟ بسیاری از مردم به کاهش وزن فکر می کنند یا به حذف وعده های غذایی یا تمایل به خوددرمانی فکر می کنند، اما این چیزها برای شما مضرتر هستند، پس چه؟ اگر به شکلی نامناسب و نادرست از قول خود صرف نظر کنید، بدن شما ضعیف می شود و نمی توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید و همیشه با خستگی، سرگیجه و کسالت مواجه خواهید شد و این امر تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن شما نخواهد داشت. به همین ترتیب مصرف خودسرانه قرص ها می تواند عوارضی مانند ضربان قلب سریع، یبوست، تشنگی بیش از حد، کم خوابی، افزایش فشار خون، تعریق زیاد و غیره ایجاد کند. همچنین هر روز خود را وزن نکنید زیرا فشار بیشتری برای دیدن نتایج به شما وارد می کند. یک بار در هفته یا هر دو هفته یکبار انجام دهید. به خاطر داشته باشید که اگر بتوانید با کنار گذاشتن برخی غذاها وزن کم کنید، به راحتی بسیاری از چیزهای زندگی خود را که برای شما مفید نیستند رها خواهید کرد، زیرا کسی که می تواند ته دیگ نان را کم کند و کرم می تواند بسیاری از چیزهای دیگر را برای به دست آوردن انجام دهد - آن را برای

https://fatemehhabashi.com/what-is-the-best-weight-loss-diet-in-the-world/


.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]