مجله همه چیز

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 اسفند 1401 توسط همه چیز



همانطور که از نامش پیداست پاکسازی پوست به معنای پاکسازی کامل پوست از هرگونه آلودگی و چربی اضافی روی پوست است. می دانیم که یکی از بهترین رازهای یک پوست جوان و شاداب، مراقبت از آن است. حالا ممکن است بپرسید چگونه پوست خود را حرفه ای جلوه دهید؟ از دست دادن پوست چه فوایدی دارد؟ فکر می کنید چند بار باید تمیز کنید؟

اگر ساکن بجنورد هستید و می خواهید از بهترین مرکز پاکسازی پوست در بجنورد (خراسان شمالی) دیدن کنید و یا به دنبال بهترین آموزش پاکسازی پوست در بجنورد برای ورود به بازار هستید، پیشنهاد می کنم تا پایان مقاله با من همراه باشید. . با مفهوم نظافت چرم، اهداف آن و بهترین آموزشگاه نظافت چرم در بجنورد آشنا شوید.



شفافیت پوست یعنی چه؟

پاکسازی پوست صورت یکی از محبوب ترین روش هایی است که برای پاکسازی سطح پوست از انواع آلودگی ها و چربی های اضافی استفاده می شود. همانطور که در پاراگراف های قبل گفته شد یکی از رازهای داشتن پوستی صاف، لطیف و جوان در نگهداری و مراقبت مداوم از آن است که در درمان صورت در بجنورد به طور کامل به آن پرداخته می شود. اگر بخواهم در مورد پاکسازی پوست به طور کلی توضیح مختصری بدهم، می توان گفت پاکسازی پوست یکی از بهترین تکنیک های درمانی برای رفع مشکلات پوستی است که با کمک اینها می توان آثار آکنه، چین و چروک و ... را کاهش داد. همانطور که در نهایت، به دیگران پوستی شاداب، روشن تر و جوان تر بدهید.

برای ثبت نام و حضور در موثرترین دوره آموزشگاه نظافت در بجنورد می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با من تماس بگیرید.

دوره فیشیال پوست در بجنورد

اهداف پاکسازی پوست

از بین بردن سلول های مرده: با کمک لایه برداری، سطح پوست صورت تمیز می شود. توجه داشته باشید که این مرحله بسیار مهم است زیرا در صورت عدم انجام صحیح و حوصله می تواند باعث ایجاد یک سری مشکلات پوستی مانند حساسیت پوستی، قرمزی و ... شود. در دراز مدت

رفع انواع آلودگی ها و چربی های اضافی: گاهی اوقات روغن ها روی سطح پوست جمع می شوند و در نهایت منافذ پوست را مسدود می کنند. یکی از معایب تجمع چربی ها و ناخالصی ها روی پوست این است که به مرور زمان زمینه ایجاد جوش، آکنه و ... را فراهم می کند.

پس برای پاکسازی صورت باید دوره پاکسازی پوست را در بجنورد بگذرانید تا بتوانید به صورت حرفه ای صورت خود را تمیز کنید و پوست خود را کاملا تمیز کنید و پوست خود را جوان کنید ثانیا خطر بیماری های جانبی را کاهش دهید.


بهبود گردش خون، آبرسانی و تغذیه

توجه: پوست صاف و شفاف می تواند زیبایی و اعتماد به نفس ظاهر شما را دو چندان کند. بنابراین در مراقبت و نگهداری آن باید مدت زمان مشخصی را قبل از تمیز و نظافت کامل در نظر گرفت. البته توجه داشته باشید که این نوع درمان باید با دقت و آرامش انجام شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. پس اگر می خواهید روش پاکسازی پوست را به طور کامل و کامل یاد بگیرید و از توضیحات آن برای مدت طولانی استفاده کنید، توصیه می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین آموزش پاکسازی صورت در بجنورد با من تماس بگیرید.


فواید پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی کامل پوست صورت

روند پیری پوست صورت را کاهش می دهد

به سفت شدن بافت پوست کمک می کند.

تابش، جوانسازی و رفع چین و چروک

امکان کاهش آکنه و سیاهی دور چشم

ماساژ صورت یکی از مراحل پاکسازی است که در صورت انجام صحیح می تواند گردش خون را افزایش دهد.

متخصصان پوست از بخور مرطوب برای باز کردن منافذ پوست و جلوگیری از آکنه و پیری زودرس استفاده می کنند.

پاکسازی پوست فواید متعددی دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره شده است. اگر می خواهید در مورد پاکسازی پوست و فواید آن بیشتر بدانید، توصیه می کنم کامل ترین دوره پاکسازی صورت بجنوردی را بگذرانید.


چگونه بعد از پاکسازی از پوست مراقبت کنیم؟

آب بیشتری بنوشید

دوره پاکسازی صورت در بندرعباس


از ضربه زدن و لمس بیش از حد پوست خودداری کنید.

سبزیجات و میوه های بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید

پس از تمیز کردن، از محصولات تونیک و ساینده استفاده نکنید.

کمپرس سرد یا کرم ضد التهاب را روی صورت خود بمالید.

هنگام استحمام با پوست خود مهربان باشید و از یک حوله تمیز و نرم استفاده کنید.

تا حد امکان از رفتن به مکان های گرم مانند استخر و غیره که پوست شما را عرق می کند، خودداری کنید.



آیا بعد از آموزش پاکسازی پوست در بجنورد می توان آن را تمیز کرد؟

بله، با دوره پاکسازی پوست در بجنورد می توانید به طرز ماهرانه ای پوست خود و یا پوست مشتریان خود را طبق آموزش تمیز کرده و کسب درآمد کنید. بنابراین اگر می خواهید برای معتبرترین آموزشگاه پاکسازی پوست بجنورد اقدام کنید با من تماس بگیرید تا بیشتر شما را جهت بازدید از آموزشگاه پاکسازی پوست در بجنورد راهنمایی کنم.



بعد از انجام فیشور در بجنورد چه باید کرد؟

اگر با کمی حوصله به توضیحات و توصیه های آموزش چرم شویی بجنورد با جان و دل گوش کنید و دروس را به درستی و کامل اجرا کنید، بدون شک با کمی تلاش می توانید متخصص و واجد شرایط شوید. ، خیلی زود وارد صنعت پاکسازی صورت شد و درآمد بالایی کسب کرد.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1401 توسط همه چیز


مهمترین خصوصیت دوام یک مجموعه شیشه دو یا چند جداره، ثبات و پایداری کیفیت این فضای محصور است. یراق های تک حالته، پنجره را تنها به یک صورت باز می کنند؛ مثلا به صورت افقی یا عمودی. تعویض پنجره های قدیمی فلزی یا آهنی یک اقدام بسیار موثر و کم هزینه می باشد. شیشه های رنگی با افزودن و کم کردن بعضی مواد شیمیایی در مصالح اولیه تهیه شیشه، به دست می آید. طول و عرض پنجره شما تایین کننده قیمت پنجره دوجداره دست دوم است. پنجره دوجداره که باعث جلوگیری از ورود صدای مزاحم محیط خارج به داخل خانه و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار و جلوگیری از اتلاف انژری می گردد علاوه بر این می توان براحتی و بدون هیچ تخریب در نمایه ساختمان با پنجره قدیمی جایگزین گردد. گروه تخصصی و حرفهای پنجره آسمان برای ساختمان هایی که در حال نوسازی و یا بازسازی و تعمیرات هستند پیشنهاد استفاده از خدمات تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب را دارند. مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی، یکی از معایب انواع پنجره قدیمی مانند چوبی و فلزی مقاومت پایین آنها در برابر پوسیدگی و زنگزدگی و عمر کوتاه آنها بود، اما امروزه انواع پنجره دو جداره عمر بالایی دارند و دچار پوسیدگی و زنگزدگی نمیشوند.


https://upvcmaster.com/پنجره-وین-تک/

بنابراین طبق استاندارد در این تحقیق برای تست های مربوط به عایق صوتی و حرارتی از همین ابعاد استفاده می شود. محصولات تولیدی در کارخانجات پنجره دوجداره دارای نمایندگی وین تک، در طول فرایند تولید، بعد از آن و قبل از عرضه ی نهایی به بازار، در آزمایشگاه های معتبر تحت آزمون استاندارد پنجره وین تک یو پی وی سی قرار گرفته و عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل، ابعاد پروفیل، ظاهر پروفیل، مطابقت با شرایط آب و هوایی منطقه، آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد ارزیابی کیفی قرار می گیرند تا از استانداردهای تعیین شده پایین تر نباشند. شما نیز می توانید با تست ها و استانداردهای مربوط به ساخت درب و پنجره های upvc، از نزدیک آشنا شوید. از جمله کاربردهای این نوع شیشه ها در خودروها و ویترین مغازههایی که اشیا گران قیمت میفروشند، استفاده میگردد. دکترها مثالی دارند که جراحی را بدون درد و خونریزی انجام میدهند؛ دقیقاً نحوه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب است؛ کافی است شما اقدام کنید.


نصاب وارد میشود: نصاب ابتدا پنجره قدیمی را از محل لولای قاب بیرون آورده و لولا را با سنگ فرز برش میدهد. در روش صنعتی ابتدا شیشه توسط دستگاه حمل شیشه به صورت کاملا اتوماتیک به میز برش منتقل میگردد. اکنون فضای داخلی را با گاز آرگون در فشاری برابر فشار محیطی که شیشه دوجداره در آن نصب میگردد توسط دستگاه گاز پرکن، پر میکنیم. عواملی مانند حمل و نقل و نصب نیز در نظر گرفته می شود. به دلیل پر شدن این فضا از هوا یا گازهای دیگر، این فضا را فاصله هوایی نیز میگویند. نئوکلاسیک و ممبران دو مقوله کاملا جدا از هم بوده و حتی در مواردی با یکدیگر تلفیق نیز میشوند. به طور همزمان فاصله گذار (اسپیسر) توسط دستگاههای خمکن و برش برای ابعاد مورد نظر برش می خورد سپس توسط دستگاه نمگیر، داخل فاصله گذار نمگیر ریخته می شود، در ادامه با استفاده از دستگاه چسب بوتیل زن دو طرف فاصله گذار برای درزبندی اولیه به چسب بوتیل آغشته می گردد.


طبق استاندارد ملی ابعاد شیشه مورد نظر برای استفاده در آزمونهای فوق ۳۵×۵۰ سانتیمتر است. نباید شیشه دوجداره دارای لغزش باشد. درلایه های هوای شیشه ها نباید حالت کدر شدگی مشاهده گردد. بر روی جدارههای داخلی شیشه دوجداره نباید کثیفی، لکه یا آلودگی مشاهده شود. همانطور که در سطح شهر مشاهده می کنید پنجره ها قدیمی در ساختمان ها وجود دارد و همه پنجره ها دوجداره و جدید نیستند. شیشه های نشکن شامل دو یا چند لایه شیشه هستند که به وسیله ورقه هایی از نایلون شفاف تحت حرارات و فشار به هم متصل میشوند. ساده ترین و در دسترسترین نوع شیشه که به رنگ شفاف و در ضخامتهای مختلف در بازار موجود میباشد. ماده ای است که برای استحکام مجموعه و چسبندگی شیشه به فاصله گذار و درزبند اولیه فضای داخلی، مورد استفاده قرار میگیرد. در انتها درزبندی ثانویه شیشه دوجداره توسط دستگاه تزریق پلی سولفات انجام میگیرد. ماده ای است که برای استحکام نسبی مجموعه و درزبندی تکمیلی فضای داخلی و ماده خشک کن از فضای بیرونی، مورد استفاده قرار میگیرد. استانداردهای مربوط به شیشه دوجداره در کرج که در داخل کشور تدوین شده است به بررسی نحوه تولید شیشه دوجداره و درزبندی های مربوط اکتفا کرده است. https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 10 اسفند 1401 توسط همه چیز


یکی از مهمترین اجزای هر سیستم نگهداری استخر، فیلتر کثیفی، کثیفی و سایر آلودگی ها را از آب پاک می کند. در حالی که انواع مختلفی از فیلترها وجود دارد، فیلترهای استخر شنی به دلیل کارایی و سهولت استفاده، انتخاب محبوب بسیاری از صاحبان استخر است.

اگر استخر شنا دارید، می دانید که تمیز و شفاف نگه داشتن آب استخر برای داشتن یک تجربه شنای ایمن و لذت بخش ضروری است. یکی از مهم ترین اجزای هر سیستم نگهداری استخر، فیلتر است که برای حذف کثیفی، زباله و سایر آلودگی ها از آب کار می کند. اگرچه انواع مختلفی از فیلترها موجود است، فیلترهای استخر شنی به دلیل کارایی و سهولت استفاده، انتخاب محبوب بسیاری از صاحبان استخر است. در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به فیلترهای شنی استخر، نحوه عملکرد آن‌ها و مواردی که آنها را به گزینه‌ای مطمئن برای تمیز نگه داشتن آب استخر شما تبدیل می‌کند، خواهیم داشت.



فیلتر استخر چیست؟

فیلتر شنی استخر نوعی فیلتر است که برای تمیز و شفاف نگه داشتن آب استخر استفاده می شود. این فیلتر از یک مخزن بزرگ تشکیل شده است که با نوع خاصی از ماسه به نام شن فیلتر استخر پر شده است. شن و ماسه به عنوان یک فیلتر عمل می کند و خاک و زباله ها را در حین پمپاژ آب استخر از داخل مخزن فیلتر به دام می اندازد. فیلترهای شنی استخر در اندازه های مختلفی وجود دارند که معمولاً بر حسب گالن در دقیقه (GPM) اندازه گیری می شوند. اندازه فیلتر مورد نیاز شما بستگی به اندازه استخر و پمپ شما دارد.



قیمت فیلتر شنی استخر ایمکس

انواع فیلتر شنی موجود در بازار

• فیلترهای شنی ریز

فیلترهای شنی ریز رایج ترین نوع فیلتر شنی استخر هستند. آنها از شن و ماسه ریز برای فیلتر کردن زباله ها و آلاینده ها از آب هنگام عبور از محیط فیلتر استفاده می کنند.

• فیلترهای خاک دیاتومه

فیلترهای خاک دیاتومه (DE) شبیه فیلترهای شنی هستند، اما از پودر ریز ساخته شده از دیاتومه های فسیل شده به عنوان محیط فیلتر استفاده می کنند. فیلترهای DE می توانند ذرات ریزتر را نسبت به فیلترهای شنی فیلتر کنند و برای کسانی که تمیزترین آب استخر را می خواهند انتخابی عالی هستند.

• کارتریج tsa با فیلتر لیتیوم

فیلترهای جعبه ای از کاغذ یا پارچه به عنوان محیط فیلتر استفاده می کنند. تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است، اما در حذف ذرات ریز از آب به خوبی فیلترهای شن یا DE نیستند.

• فیلترهای زئولیت

فیلترهای زئولیت از یک ماده معدنی آتشفشانی طبیعی به نام زئولیت به عنوان فیلتر استفاده می کنند. زئولیت دارای سطح بزرگتری نسبت به شن و ماسه است و در به دام انداختن ذرات و ناخالصی ها موثرتر است.

• فیلتر شیشه ای

فیلترهای شیشه ای از شیشه بازیافتی به عنوان یک فیلتر استفاده می کنند. شیشه مانند زئولیت دارای سطح بیشتری نسبت به ماسه است که امکان فیلتراسیون بهتر آب را فراهم می کند. فیلترهای شیشه ای نیز به دلیل استفاده از مواد بازیافتی سازگار با محیط زیست هستند.


http://aftabir.com/reportages/view/4445/%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AC%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%84سفا گرفتن

هر نوع فیلتر شنی مزایای خاص خود را دارد، بنابراین مهم است که قبل از انتخاب فیلتر برای استخر، نیازها و ترجیحات خاص خود را در نظر بگیرید.



عملیات تصفیه شن و ماسه استخر

فیلتر شنی استخر بر اساس اصل فیلتراسیون مکانیکی کار می کند، به این معنی که با عبور از ماسه، ناخالصی ها را از آب خارج می کند. با گذشت زمان، شن و ماسه در فیلتر با زباله ها و ذرات مسدود می شود و توانایی آب برای فیلتر کردن موثر را کاهش می دهد. برای موثر نگه داشتن فیلتر، باید در فواصل زمانی معینی آن را شستشو داد، که شامل معکوس کردن جریان آب از طریق فیلتر برای حذف زباله ها و ذرات به دام افتاده است.



در اینجا چند نکته برای نگهداری فیلتر شنی در استخر آورده شده است

همانطور که قبلا ذکر شد، فیلترهای شنی استخر باید هر 1 تا 2 هفته یکبار شستشوی معکوس شوند تا زباله ها و آلودگی های محبوس شده در ماسه از بین بروند. سطح ماسه در مخزن فیلتر باید به طور مرتب بررسی شود. اگر سطح ماسه خیلی کم باشد، فیلتر ممکن است به طور موثر کار نکند. شن و ماسه فیلتر استخر باید هر 3 تا 5 سال یکبار، بسته به دفعات استفاده از استخر، تعویض شود.



خرید پمپ تصفیه استخر لیو

فیلتر باید به طور مرتب تمیز شود تا زباله ها و رسوبات انباشته شده از بین برود. به طور کلی، فیلتر شنی استخر یک انتخاب عالی برای تمیز نگه داشتن آب استخر است.

مزایای فیلتراسیون شن و ماسه استخر

• فیلتراسیون موثر: فیلترهای شنی استخر به دلیل توانایی آنها در فیلتر کردن موثر زباله ها و آلاینده ها از آب استخر شناخته شده است. شن ذرات 20 تا 40 میکرون را در خود نگه می دارد که کوچکتر از آن چیزی است که چشم انسان می بیند.

• نگهداری کم: فیلترهای شنی استخر در مقایسه با انواع دیگر فیلترها به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. آنها فقط باید هر 1-2 هفته یکبار شستشو شوند (پشت جریان) و ماسه فقط باید هر 3-5 سال یکبار تعویض شود.

• مقرون به صرفه بودن: فیلترهای شنی استخر در مقایسه با انواع دیگر فیلترها نسبتاً ارزان هستند و شن و ماسه مقرون به صرفه و به راحتی در دسترس است.



برنامه پولیش استخر

علاوه بر شستشوی منظم فیلتر، باید کارهای تعمیر و نگهداری دیگری نیز انجام دهید، مانند بررسی مواد شیمیایی استخر و تمیز کردن صافی و سبد پمپ. ایجاد و پایبندی به یک برنامه تعمیر و نگهداری راهی عالی برای اطمینان از تمیز و مرتب ماندن استخر شما در تمام فصل است.



منبع تحت فشار

زمانی که زمان تعویض ماسه فیلتر استخر فرا می رسد، باید شن و ماسه قدیمی را جدا کرده و با ماسه فیلتر استخر جدید جایگزین کنید. استفاده از مقدار مناسب ماسه مهم است، زیرا مقدار زیاد یا کم آن بر عملکرد فیلتر تأثیر می گذارد.



خلاصه

همانطور که گفتیم فیلتر شنی استخر وسیله ای است که برای تمیز کردن و فیلتر کردن آب استخر استفاده می شود و برای حذف زباله ها، کثیفی ها و سایر ناخالصی ها از آب استخر طراحی شده است تا آن را برای شنا تمیز و ایمن کند. این فیلتر از یک مخزن پر از ماسه تشکیل شده است که به عنوان یک محیط فیلتر عمل می کند. هنگامی که آب به داخل مخزن جریان می یابد، از ماسه عبور می کند که ذرات و ناخالصی ها را از آب به دام می اندازد و حذف می کند. سپس آب تصفیه شده از فیلتر خارج شده و به حوضچه بازگردانده می شود. به طور کلی، فیلتر شنی استخر جزء مهمی از سیستم نگهداری استخر است که تضمین می کند آب تمیز، ایمن و عاری از ناخالصی ها برای تجربه شنای لذت بخش تر است.


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه 4 اسفند 1401 توسط همه چیز


تصفیه آب، سبب خواهد شد تا آبی تمیزتر، سالمتر، دارای طعم و بوی دلپذیر و همینطور مناسب برای استفاده خانوار، در اختیار آنها قرار گیرد. در صورتیکه بعد از چند روز طعم آب بهبود پیدا نکرد فیلتر قلیایی را حذف کنید. در درجه اول به حذف برخی از این مواد در آب که می تواند سالیان سال. با توجه به استقبال از استفاده از این محصولات فروش دستگاه تصفیه آب خانگیرواج خوبی داشته. در حال حاضر تولید کنندگان ایرانی نیز در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب نیز فعالیت داشته و با توجه به قیمت تصفیه آب خانگی ایرانی نسبت به نمونه های خارجی توانسته است در بازار فروش این محصولات به خوبی ظاهر شود. بنابراین استفاده از دستگاه های تصفیه آب بسیار بسیار ضروری است خرید تصفیه آب خانگی بیشتر در ظرفیت های 190 لیتر تا 220 لیتر در شبانه روز تولید و به بازار عرضه می شوند. برخی از مدل های این دستگاه دارای امکان تولید آب با دمای جوش و سرد هم هستند. در برخی از مدل های آن تولید آب جوش و سرد هم ممکن است.


از سمت دیگر، با توجه به این موضوع که آب همواره در کره خاکی ما در حال گردش است، با آلودگی های بسیاری در ارتباط خواهد بود. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند. فیلتر آنتی باکتریال همان طور که از نامش پیدا است، باکتری ها و میکروارگانیسمهای موجود در آب را با دقت بالا حذف میکند. در طول فرآیند تصفیه انواع املاح معدنی سنگین، آلایندهها، فلزات سمی، آفتکشها، میکروبها و آهک و سایر رسوبات موجود در آب به طور کامل حذف میشوند. این فیلتر که عموماً از جنس پروپیلن است، کثیفی، زنگ زدگی و ذرات معلق در آب را که اندازه آنها بیش از 5 میکرون هستند را حذف می کند. مواقعی هم بوی بد از مینرال یا پست کربن یا حتی مخززن میتواند باشد برای پی بردن به مشکل مرحله به مرحله آب عبوری از هر فیلتر را قبل از رسیدن به فیلتر بعدی تست کنید تا مطمعن شوید مشکل دقیقا از کدام فیلتر است.


احتمالا فیلتر هفتم تصفیه آب شما قلیایی دارد بعضی از فیلترهای قلیایی به دلیل ترکیبات خاصی که دارن بوی تخم مرغ میدن که برای حذف طعم بد آن چندین بار آب دستگاه را وقتی مخزن پر شد تخلیه کنید و مجددا تکرار کنید. سپس فیلتر قلیایی را قبل از فیلتر پست کربن نصب کنید البته فیلتر پست کربن باید از نوع مرغوب باشد تا تاثیر گذار باشد و طعم بد قلیایی را حذف کند. با توجه به کاهش چشمگیر املاح در ممبران، امکان احساس تغییر طعم برای برخی افراد وجود دارد. برای مثال می توانید مشکل اصلی آب آشامیدنی خود شامل طعم و مزه بد، شوری آب، بوی نامطبوع آب، وجود املاح و قطعات معلق در آب وهرکدام از مواد مضری که نام برده شد به مقدار بسیار کمی در آب شهری وجود دارند که با دیدن یا چشیدن آب قابل تشخصی نیستند و تنها با آنالیز و تجزیه آب میتواند از وجود آنها مطلع شد. به عنوان مثال بدون استفاده آبشیرین کن های صنعتی برای تولید آب تصفیه شده، به این علت که در داخل این سیستم بعد از حرارت رسوب ایجاد میشود. حذف و کاهش رسوبات غیر قابل دیدن، جدا از کاهش سختی آب که به سبک شدن کار کلیه ها کمک می کند، بشدت در کاهش روند سرطان و بیماری های دستگاه گوارش کمک می کند.


فیلتر مینرال: این فیلتر جهت حذف مقداری از املاح معدنی آب استفاده میشود، در واقع اگر سختی آب بالا باشد آن را کاهش میدهد اما نه به این صورت که تمام مواد معدنی آن را حذف می کند، به همین جهت معمولا در مرحله آخر قرار میگیرد. در این روش از تصفیه آب صنعتی نسبت به سایر روش ها این است که نیاز به فرایند پیش تصفیه ندارد، مصرف انرژی الکتریکی پایین تر است و آب شیرین تولیدی با کیفیت تر و خلوص بیشتر است. صافی شنی یا همان فیلتر شنی(Sand filter) یکی از رایج ترین روش های فیلتراسیون آب به شمار میرود که سرعت بالا در امر فیلتراسیون، فضای کم، هزینه نگهداری پایین و… آب الوده امکان دارد دارای طعم و بوی نامناسب و یا حتی ذرات معلق قابل دیدن باشد. را نیز دارد. بنابراین از فیلترهای کربن فعال گرانوله/پودری جهت حذف مواد شیمیایی آلی و صنعتی، تری هالومتان ها (THMs)، کلر و ترکیبات کلردار، آفت کش ها و حشره کش ها و همچنین از بین بردن رنگ، بو و طعم نامطلوب آب استفاده می شود. این فیلتر معمولا بالای هوزینگ غشاء اسمز معکوس قرار گرفته ومسئولیت حذف هر گونه کلر و یا آلاینده های باقی مانده پس از عبور از کارتریج های دیگر و یا غشاء را به عهده دارد.


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir نمایندگی تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764


.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]